top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 369


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

بعضی حرفها گفتنی ست


بعضی نوشتنی


و بعضی هیچکدام
.

.
.
این روزها به هیچکدام نزدیکترم..
 


نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت4:11---25 اسفند 1391
تق تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه، هيزم و نفت و آتيش، دوست دارم خداييش، سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه، غماتو بيار فوتش كن، كينه داری شوتش كن، هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه، زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه.
پيشاپيش

پیشاپیش 4شنبه سوری و سال نو مـبــارکــــ نفسم اپم خواستی سر بزن خوشال میشم راستی نگی نفهمیدم کم سر میزنی دلتنگتم راستی مطالبت عالیه


سالی
ساعت15:39---24 اسفند 1391
آخییی ناسی ناسی

پیرمرد
ساعت11:11---23 اسفند 1391
پسر ، انگاری واسه من نوشته بودی
عجیب خودمو توش حس می کنم


ژیلا
ساعت0:17---22 اسفند 1391
وقتى کسى براى نداشته‌هایت بهانه میگیرد ،

خب پس بهتر است او را هم نداشته باشى . . .

گاهى نداشتن از داشتن بهتر است !



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com